26 Nisan 2012 Perşembe

ILK OKUYUCUMA


Sevgili okuyucu..

Muhtemelen, bu sayfayi ilk okuyan sensin.. Eger bir blogger isen, bu satirlari yazarken ki hislerimide anlarsin. Muhabbet dolu yorumlarla dolup tasan bir blog olacak mi burasi bilemiyorum. Ama cok istiyorum :)

Tek bildigim, bir yillik karar verme surecinden sonra bu blogu acmis olmam. Tabi ki bu surecte defalarca isim degisti, icerik degisti... Çunku okuyucu, ben degistim.

Anne oldum.... anne oldum ve hannem oldu.. hannemin annesi oldum..

Hayatimiz bir katalog gibi.. ve katalogdaki her bir fotograf bizim edindigimiz tecrubeler, deneyimlerimiz... hayatimizin renkleri..

Katalogumuzda birde bu tatli renk bulunsun istedik.

Hayirli paylasimlarda bulunmak umidiyle..


8 yorum:

  1. Teyzecim hayirli olsun : )

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz... hastalıkların psikolojik nedenlerini okudum ve çok etkilieyici geldi... az çok tahmin ediyordum ama her hastalığı besleyen ayrı bir duygu olduğunu bilmiyordum. teşekkürler...

      Sil
  3. Sizde hosgeldiniz :) Hastaliklarin kokeni aslinda mesakkati besleyen duygulardan ileri geliyor.
    Sad suresi 41-42 ayetlerde, hz.eyup'un sifa duasinda soyle geciyor.
    'Rabbim bana seytandan bir mesakkat dokundu'
    Buradan goruldugu gibi hastaligin kaynagi seytana ve verdigi mesakkat duygusuna atfediliyor.

    YanıtlaSil
  4. Hayirli olsun hosgeldiniz iyi ki geldiniz
    Dua ile

    YanıtlaSil
  5. harika bir blogunuz var, basarilar

    YanıtlaSil